Děti a kultura dospělých
Jak byste vysvětlili definici peněz dětem?
- Jako rodič: Je to oběživo mezi lidmi, aby mohli realizovat jednodušeji směnný obchod
- Jako budhista: Je to energie, která je určena k toku. V lidském životě je to pomíjivá veličina
- Jako kvantový fyzik: Kvantová materializace prostředků k uskutečnění a provedení vize resp. myšlenky
- Jako člověk 21. století: Je to jen předávání oceněného zboží a služeb. Pro každého je dostatek, protože peníze jsou již ničím nepodložené papíry, které si uzavřené komunity ve světě tisknou
Jako děti - jaké vize jste měly o sobě a svých činnostech? Čím jste si představovali, že chcete být? Vzpomeňte si, jak moc jste chtěli vynakládat nějakou činnost a dospělí Vás okřikli, že je to nesmysl, že nikdy nemůžete z různých důvodů finančních, rodinných vztahů, či vzdálenosti dosáhnout výsledku?
Po 10letém rozklíčování kompletní lidské DNA v roce 2000 vědci dospěli na svém světovém sympoziu k názoru, že lidské pokolení stále nenalezlo svůj původ. (ověřený zdroj: kniha Mýtus evoluce aneb geny křičí: "Jémine,mýlíte se Darwine", RNDr. Jiří A. Mejsnar, DrSc., IOM, profesor Univerzity Karlovy v Praze, vydání první, Galén 2013).
Zeptejte se dětí, co je v přírodopisu ve 4. třídě učí dle stanovených učebních osnov.
"Nemůžeme tuto hádanku rozluštit neboť jsme součástí té hádanky". Albert Einstein
Jeden nejmenovaný vědec z filmu SECRET pojmenoval to, co se děje už přes 100let.
"Historie vědy není nic jiného než potlačování vstupu nových technologií."
- Henry Ford zpřístupnil široké veřejnosti vynález ELEKTRO automobilu v r. 1896 a dodnes se ještě stále korporace výrobě elektromobilu brání
- Nikola Tesla vytvořil a popsal systém přenosu signálu pro mobilní sítě a mobil v r. 1899 (první mobily vznikly díky dvěma studentům Harvardu v pol. let 90.tých minulého století)
- Nikola Tesla prozkoumal získávání elekřiny z rozdílného elektrického potenciálu "éteru" ze zbytků Velkého třesku r. 1907 a převedl je podnikatele Morgan a Westinghouse ( Tesla nedostal zaplaceno a nic z jeho objevu se nevyužívá)
- Proč Isaac Newton byl první vědec neodsuzovaný náboženskou inkvizicí za vědecké zkoumání a předkládání vědy, když jeho předchůdci byli pronásledováni katolickou církví
- Od konce 19. století jsou známy látky antigravitace, znalosti telepatie a psychoanalýzy vědomí a nevědomí, což je standardní součást každého narozeného jedince
- Již Michael Faraday pokusy dokázal, že světlo a teplo je elektromagnetické vlnění
- 20. století byla jedna velká laboratoř pro vědecký výzkum síly myšlenek jedince a slova a dodnes se tyto schopnosti lidí předkládají veřejnosti jako parapsychologické jevy, i když je to přirozená součást komunikace
- Naše sluneční soustava má druhé slunce a mnoho dalších planet doprovázející i desátou planetu Nibiru známou ze zápisu staré civilizace Sumerů (známo od r. 1982, zakázáno prezidentem USA, ověřeno a prohlášeno NASA v r. 2017)
- Neexistuje Darwinova hypotéza. Je nahrazena vědeckou potvrzenou teorií s názvem Post Darwinova teorie evoluce druhů od r. 2000 a historie člověka tam nepatří
- Stalin podněcoval 2. světovou válku a zpočátku podporoval Hitlera
- Bankovnictví funguje opačně a je tedy lichvou, je nutné vysvětlovat jednotlivé bankovní produkty
- Už víme, že nejen fotony ale celý vesmír je myšlenkový - vše existuje na světě dvakrát/ zjednodušeně: nejdříve si představíš a poté se vše materializuje/ - prokázané vědecké pokusy v polovině 90.let 20. století (je to vědecký princip všech současných knih o fungující myšlenkové Vizualizaci a produktů "Jak si správně přát")
- Existence létajících utajených vojenských talířů s pohonem na základě elektrostatického pole od 40. let 20. století (u zrodu opět stojí Nikola Tesla zaměstnaný Němci, zkušebna Nové Mexico)
- Původní důvod a vznik obecné školní docházky v osvíceném absolutismu té doby
- Výuka přehledu novějších vědních oborů - kvantové počítače, neurověda, elektrofyziologie, molekulární biologie a genetika, pohon elektrostatického pole, lékařská biofyzika, neutronová fyzika, kvantová chemie, biofotonika atd.
A další a další dějinné události NEpopisované ve školních učebnicích......
Takže naše děti žijí v realitě předkládaných faktů stanovených učebních osnov a většinu učiva nepotřebují pro své budoucí řešení svých životů (i když máme naštěstí skvělé profesory a učitele, kteří učí srdcem a mnoho napravují...)
POMOŽME našim dětem umět se zachovat vždy co nejlépe tzv. správňácky", umět kombinovat přírodovědné znalosti s praktickým upotřebením v běžném životě. Pěstujte v dětech "selský rozum" (nejen) pro řešení životních situací.
MAPUJTE jejich talent a schopnosti a jako takové dále prohlubujte.
NAUČTE děti být nad vlastními emocemi. Vzteká se dítko? Ukažte jim přesně to, co dělá. Začněte se vztekat stejně. O co, že se rozesmějete oba dva.
PĚSTUJTE v nich trpělivost. Prohrává ten, kdo přestane zkoušet úspěch.
UDRŽUJTE jejich dětské sny, kým chtějí být. To je velký klíč k jejich talentu a osobnosti, i když se časem proměňuje.
SNAŽTE se jim vysvětlit současný školní systém, aby se zbytečně netrápili nad známkami, které jsou irrelevantní k životu. Školním systémem potřebují jen projít, aby se etablovaly v současné společnosti.
ŘEŠTE s nimi jejich problémy a naučte je, jak se sociálními sítěmi. To je velmi důležité. Nepodávat tam zcela svou pravou identitu. Souvisí to také s gramotností počítačovou, ohodnocení sama sebe před ostatními na Facebooku a Twitter a Instagram a dalších....
PODNIKEJTE s dětmi výlety kamkoliv.
PTEJTE SE na nové jejich účty na Facebooku, Instagramu, Twitteru a dál. Založte si také účet a vytvořte si spojení "kamaráda", abyste se mohli na jejich stránky dívat...
Když jste z něčeho přepadlí např. ze svého vztahu či v práci klidně jim to vysvětlete. Trochu zjednodušeně, ale přece. Uvidíte, jak pragmaticky a zdravě děti myslí. Pomůže Vám to.
VYSVĚTLUJTE, VYSVĚTLUJTE a VYSVĚTLUJTE.....hledejte alternativní zdroje informací....
Jak dosáhnout spokojenosti
TRANZITNÍ UNIVERZITA GRATIS
Sami se sebou si hrajte v představách a proveďte vlastní cvičení. Vypište si, co byste dělali, kdybyste měli nekonečnou hojnost peněz?
(Nesnažte se v tomto cvičení uplatňovat Váš rozumový skepticismus, že je to nesmysl)
Co by bylo Vaší náplní života? (Samozřejmě po nakoupení krásného domu pro rodinu, po zakoupení dobrého SUV pro děti a sportovního auta pro sebe)… co dál byste chtěli dělat?
A ještě pak? Konečně byste začali pracovat na svém vnitřním cíli...HLEDEJTE SVŮJ VLASTNÍ TALENT.
"Nejdříve plníme cíl vnitřní a pak se projevuje cíl vnější."
Vemte si třeba i delší čas. Například tři večery za sebou a dejte to na papír tak, jak je ukázka níže. Definujte co nejpřesněji činnosti, které Vás zajímají. Napište, co Vás napadne až třeba přes 50 bodů a příště se znovu s jednotlivými body zaobírejte a vyberte 3-5 činností (nikoliv hmotné statky), které Vám reálně něco říkají, čím byste se chtěli bavit. Pamatujte, milionáři dělají, co je vnitřně táhne/ baví a na 99% mají nejdříve svou vizi a plán a pak teprve peníze plynou jejich směrem…
Jaký význam by pro Vás měl čas a neomezené možnosti činností a konání?
Napište si své vlastní aktivity a dojdete k hlubšímu sebepoznání:
- Rád bych se věnoval………………………
- Rád bych udělal …………………..
- Chtěl bych vylepšit ……………….
- Podporoval bych ………………….
- Změnil bych systém …………….
- Navrhl bych koncept v oboru ………...
A pokud jste zjistili, že Vaše současné zaměstnání je zcela jiná činnost/obor – chce to změnu. A po této změně přijde pozvolna a jistě změna toku peněz k Vám. Budete rozvíjet svůj vlastní talent…Budete se cítit životně naplněni. Začnete plánovat do budoucnosti, budete vnitřně zase žít. Získáte vášeň pro život a pro uskutečnění plánu. Nastartujete své nové vnímání reality světa kolem sebe! Hojnost cesty štěstí, hojnost lásky a dětí, hojnost finanční. Není se čeho bát.
Proč se dnes mladí lidé obávají mít více dětí v rodině? Proč se tvrdí, že dítě je spousta práce? Je to tím, že veškeré činnosti a náklady přepočítává dnešní společnost na čas a hmotné statky. A komu takové jednání vyhovuje?
Mladí lidé nechtějí patřit do systému "křeček v kolečku" naší generace neboli svatba, první bydlení, první dítě, málo placená práce, auto, hypotéka, druhé dítě, druhé lepší bydlení, lépe placená práce a málo času na výchovu svých dětí a málo času na sebe navzájem... A dáváme jim za pravdu. Není se čemu divit.